14.13

idag har vi en svart onsdag på markveien. stämningen är tung och väldigt påtaglig. varför skulle vi lyssna på uppiggande musik när lågmäld är så mycket bättre? jag skiter i att solen skiner och att grünerlökka är vackert på vintern. nu vill jag ha sommar igen med allt vad det innebär. svåra ting är så mycket lättare att handskas med när man kan gå i shorts och dricka öl och äta sushi i parken med sina vänner. slippa tänka på att det är jobbigt att ta på sig alla sina kläder för att gå ut, slippa tänka på all stress som alltid kommer runt jul, slipper tänka på vad man ska tycka och känna om allt. sommaren är all-in och jag saknar att vara det. min person behöver vara det. nej, det blir helt klart många skriverier någonannanstans än här dessa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback