keepers or goers?

inhandlade lite nytt i vanlig ordning när H&M bjöd på 50% rabatt på hela butiken igår. Heja H&M! fick med mig en hel drös hem, bland annat dessa tre items. Den svarta bara älskar jag! tror jag. om jag får sy om den lite och så vidare. men gillar att den är asymetrisk fast ändå inte. nyårsblåsan möjligtvis. rentröjan hade varit perfekt om den inte var så kort. samt kanske heller inte röd. kommer inte matcha överdrivet bra till mitt soon to be röda hår. jaja, det märks.. behåller den över helgen för vägning. den sista är jag mest osäker på. den är så himla o-jag, men en bra jobbklänning. inte vet jag. kanske heller inte min färg då jag ju redan är fisblek, och en fisblekare klänning kanske bara gör mig en björntjänst? hum. ja, 10 dagar har jag på mig att bestämma mig.






Kommentarer
Postat av: fine

den första var ju asfin!! tröjan söt. Jag tror en annan färg på den tredje skulle vara ner smickrande.



jag har precis smort in mig med brun utan sol, för om ens bästa killkompis, som är den minst utseendefixerade person jag känner säger "fan va blek du är" ja då är det illa... :(

I see my veins!

Postat av: Mamma Anna

Jag tycker alla var fina på dig.. men jag bryr mig ju inte så mycket om det där med rött och rött för jag tycker att man kan ha det. Den fisbleka klänningen lyfte dina ögon och den lilla svarta var fantastiskt kul i sin asymetri.

go for it!

ses i kväll.. längtar

kram Mami

2010-12-10 @ 12:08:53
Postat av: Colle

1:an och 3:an ska du definitivt behålla. Lite mer tveksam inför rentröjan.

2010-12-10 @ 15:35:26
URL: http://duplo.blogg.se/
Postat av: c

SVARTA KLÄNNINGEN! DU ÄR EN PUMA! EN PUUUUUUMA!

2010-12-13 @ 07:13:44
Postat av: Sofi

Jag älskade den blå klänningen på dig och tycker absolut färgen passar! Du är sådär snyggoblek till skillnad från andra som måste fuska med b u s ;)

2010-12-14 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback