rapunzel

tidigt på söndagsmorgonen tog jag mitt pick, mitt pack och min extremt ovakna kropp till buss-sentralen i oslo för att kliva på bussen till karlskoga. hade fått en extra ledig dag, vilket jag verkligen kände att jag behövde (efter lite om och men! hjärtans tack till line som är guld helt enkelt. men så är vi ju dreamteam också.) och nu efteråt känner jag att det verkligen var precis just det som var felet hos mig. har ju varit lite småsjuk nu i två veckors tid. illamående blandat med ont i hela kroppen samt huvudvärk till och från. man känner sig så fräsch och peppad på att jobba då. nat. hur som helst! nu har jag massa ny energi alltså. på grund av bra helg. hann med att ha en club-toast-lunch på som hemma med lillan. dessutom en tur i centrum och på loppis också. sen hann jag träffa pappa, dekkonen, ian och doris på lussekatter och pulkaåk en stund. resten av tiden har jag varit på hotellgatan och besökt herr collin. vi har mest bara sett på film och haft det lugnt och skönt. samt ätit till förbannelse! men mycket bra slut (och början) på veckan. hur som helst, det jag egentligen skulle skriva om var ju katter! christoffer har just nu nämligen inget mindre än 6 stycken hemma. varav en är en linslus. hon heter rapunzel och syns på bilderna nedan, alltså.











Kommentarer
Postat av: Chrilla

Söööööööööööööööötkatt! Fint.

Postat av: Mamma Anna

fin men har hon ont i ögat?

2010-12-08 @ 13:57:36
Postat av: kajsa

åh, vilken jättefin katt!

2010-12-15 @ 11:39:48
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback