vargaland

värmland bjuder som alltid på lugn och ro. precis vad en sådan som jag kan tänkas behöva mitt i all julstress. ikväll ser vi på film, skriver rim, äter våfflor och bara myser. lyssnar på massa fin och lugn musik som el kusinos bjuder på också. jag trivs. som jag alltid gör när jag är här.
men också som alltid då jag är här, tänker jag mycket. det kan ju vara både till för och nackdel såklart. men just nu känns det mest jobbigt. att jag tänker, och vet vad som egentligen är, men fortsätter att ignorera. hur som haver, elias och jag har precis städat jos akvarium. mycket effektiv eftermiddag med andra ord. nu går det att se henne i vattnet!
kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: fine

du är i Sverige! woho, väärmland!



fan va mysigt det låter.

Postat av: Mamma Anna

Vad duktiga ni är!

Hoppas resan till Olsolandet gick bra. I går var tåget försenat i över två timmar som du skulle ha åkt med..

2010-12-13 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback