american psycho

såg film imorse, fick bli american psycho, av egentligen ingen anledning. var sugen på den bara. fick sen en fin kommentar av betty angående mitt val av film med tanke på dag. och ja, jag är verkligen helt ointresserad what so ever av alla hjärtans. varför finns ens en sån dag? jag har nog aldrig varit speciellt intresserad av den? visa dom man älskar att man älskar dom? halla, det gör jag jämt. så den är struken ur min lista, totalt. däremot ska jag ha spelkväll ikväll med majorstuentjejerna. tar med mina favoriter härifrån så får dom komma med sina favoriter. tror det vankas sushi också. perfekt kväll skulle jag tippa. nu i mellantimmarna, efter att ha sett film & tagit en 2,5timmars promenad och däremellan mött josie och följt henne till jobbet har jag käkat lite och nu ser jag på transformers och ritar lite. sanna och robban är ute på jagvetintevad så jag sitter hemma själv. skönt för just nu är jag ganska osocial. behöver några pustetimmar innan jag ska iväg och sociala igen. då är transformers en perfekt film att se. och pastasallad en lagom lunch. yeahbox. livet är härlig, jag vet.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och faktum är att du verkligen är BRA på att visa kärlek du.. lilla kärleks Lala!

Jag älskar dig så mycket!

kram Mami

2010-02-14 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback