friday im in love

hade verkligen en supertrevlig kväll med favoriterna igår. och idag vaknade jag tidigt och mådde oförskämt bra. har städat lite här hemma inför finbesöket, men alldeles nyss råkade jag glömma bröd i micron så det är skapligt rökigt här inne nu. öppnat fönstrena men det hjälper inte så bra. hoppas det hinner försvinna tills ikväll. hur som helst. det ser i allafall fint ut nu. så jag behöver alltså bara invänta att mammas tåg ska (förhoppningsvis) rulla in i oslo. hittills 24 minuters försening så vi får väl se hur det går. ser på lite darjeeling sålänge. den är verkligen mysig och skitskum. har dessutom gjort klart min byrå nu. den är torr och den fina - och noggrant utvalda - knoppen är på plats! bild på den fixar jag om en stund.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback