friday och jag har aldrig varit mer opepp

jag var sjukt omotiverad att gå till jobbet idag. det dödssnöade, och mina fötter gjorde ondare än ever ungefär. men tvingade mig iväg trots det. och faktiskt, så var det helokej. började trögt. men sen flög timmarna bara förbi och jag var dundersnabb med det jag skulle göra. mja. så ja. jag är nöjd. men nu gör mina knän ont. och ben. också. fast ska snart iväg och sitta på en buss i 4 timmar. damn. jag älskar att sitta! maja och jag konstaterade idag på lunchen (som förövrigt bestod av mcD för maja tyckte att vi förtjänade det idag, tack maja!) att vi vill sitta. hela helgen ska vi sitta. vi var båda halvbittra efter jobbig dag igår. men efter maten kändes det lite bättre. så ja, nu ska jag alltså iväg och sitta några timmar. awesome! och det bästa av allt är att när jag kommer hem ska jag gnaga på min katt och kramas med lillan och pappa. damn. jag är hemkär nu alltså. later.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Det var mysigt att träffa dig i helgen.

2010-02-28 @ 21:02:23
Postat av: c

opepp suger,

men jag älskar att jag hör dig på övervåningen just precis nu.

skönt att ha dig hemma. du vet.

love you.

<3

2010-03-01 @ 08:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback