glorious day

åh vilken bra dag jag haft. först var det strålande sol på morgonen, om än lite kallt. sen gick jobbet bra trots att det var segt. efter jobbet skulle jag egentligen gå på dancemix, men jag var inte alls sugen på det, att vara inne i en svettig lokal när det fortfarande var strålande sol. så jag tog trikksällskap med en av damerna på mitt jobb, och tog trikken till nästan slutstationen. låg så himla högt upp att man såg hela fjorden och det var så fint i solnedgången! därifrån gick ajg hem vilket tog ca en timme. så fick dagens motion i allafall även om jag inte fick träning. efter det gick jag till sultan och köpte lite mat, hem, laga. sen trikk igen ner till stan för att möta upp anna och hennes roomies för lite fredagsbowling. det var riktigt mysigt och fick riktigt bra intryck av annas girls, hela majorstuenligan verkar vara toppen alltså. helt fel sida stan, men det är ju bara en detalj, haha. nu avslutar jag dagen med erin brockovish. riktigt mysig film faktiskt. och åh. jag är supernöjd med dagen. men varför låta härligheterna sluta där? imorgon ska jag jobba, 6 timmar istället för 8 så det är ganska skönt. sen kanske utgång med josie på lökkan. och sen söndag blir det nog bio med majorstuendamerna. åh. finfin helg verkligen. OCH om vädret är lovely som det bör vara på söndag ska jag ta en långpromenad. kanske fara ut till röa och gå runt sjön. vi får väl se. hur som haver. jag är nöjd. även om jag var kass på bowlingen.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Låter som om du haft en fin dag.. hoppas din helg blir bra. Här snöar det och vi grejsar i gästrummet och leker med alla våra nya verktyg.. så snygga och bra är de :)

2010-02-13 @ 14:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback