hemfärd

nu har jag bokat biljett hem. ska bli ruskigt skönt att komma hem, om än bara för sådär några timmar. en dag, nästan två. men hur som helst. ska bli skönt. det blir mycket att göra, såklart. en liten sväng med mamma och lillan på loppis (ja, jag bjuder in mig själv och ni kan inte ha några invändninar) och försöka hitta ett köksbord att styla om. sen häng med papi också, och deccan. och örebrokväll på lördagen. mina gamla bästa girls och jag ska ha reunion. det känns lovely verkligen. för som alltid är det en evighet mellan gångerna vi ses. och nu har jag sån himla hemlängtan. så ja, gott med hemma. och får jag tid över hör jag såklart av mig. men den här gången väljer jag att prioritera örebro, för det gör jag ju nästan aldrig. möt gärna upp där dock. alla är välkomna. well. pappa, du läser nog inte här så ofta, men gör du det så är jag framme i kga 22.10 eller något sånt på fredag, du får gärna hämta om du inte har annat för dig!

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback