sammanfattning

ibland har jag för mycket i huvudet så jag vet inte. det blir bara fel. som idag ungefär. fick gå hem tidigare från jobbet. och var bara way down. tills sanna mötte upp mig såklart. hon lyckas alltid få mig på bra humör även när det är som sämst. så vi gick hem ihop. snodde ihop lite smothies och minibaguetter och såg på a love song for bobby long. sjukt längesen. och bra soundtrack. sen fick jag gitarrläxa av lillan som jag övat på nu, tills fingrarna gjorde för ont (ja, det är ett under att jag klarar att skriva här). och nu kan jag ytterligare lite nytt. och ett inte till RHCP. det är bra. det tar sig, som man ju ibland uttrycker sig. nu ska jag sova. hoppas imorgon är bättre än idag.




Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

sötnos! hoppas allt är bättre. vad ger c dig för läxor? kan du inte spela lite i cam för mig snart, va va? :)

Postat av: Mamma Anna

åh jag tycker det är så bra för jag vill att ni spelar på min femtioårsdag :)

2010-02-19 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback