thörzdäy

åh! vilken effektiv onsdag vi hade igår! jag jobbade först med maja och det kändes kickassbra. fick prova på lite sånt jag inte riktigt gjort innan. så det var riktigt kul och dagen bara flög förbi. sen mötte anna upp mig på jobbet och vi gick hem till henne, blev en klippning så nu är mitt hår inte alls i samma slitenhetsskala som innan. så tusen tack söte. sen drog jag hem, då hade min alltid så fantastiske sambo fixat klart bordet, slipat och målat första rundan! jag blev så inspirerad att jag slipade och målade mitt nattbord som jag tänkt jättelänge men aldrig tagit tag i. även en spegelram målades. så nu har vi fullt av torkade möbler i hela stuen. luktar lagom mycket målarfärg för att man ska få lite småont i huvudet sådär. men vad gör det? ska iväg på pilates vid 11 också. sen köpa en knopp till min byrå. sen lovely work igen. idag ska jag på barn, det var längelängesen så ska bli ruskigt mysigt. och ikväll ska jag ut med favoriterna och fira 23e. och imorgon kommer mamma hit! herregud. skitbra vecka verkligen. det enda som saknas är ett uppvaknande från enten mig eller någon annan. det är det enda. åh liiivet.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

bra liv!

kram Mami

2010-02-04 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback