bow

idag har jag skrivit 5 brev, gjort en önskelista, spelat gitarr, lagat mat, försökt lära mig gå ner i spagat, pratat med johanna i telefon och många andra bra grejer. effektivt. anledningen till denna otroliga effektivitet är att vi har haft strömavbrott. inget internet eller tv som stulit min uppmärksamhet hela dagen. fantastiskt faktiskt. så just nu äter jag en festmåltid innan jobbet bestående av fiskpinnar med ketchup. sen ska jag gå till posten och snacka vett med dom en stund. sen jobb. perfekt. ikväll ska jag förmodligen träffa lille anna, om det finns ork. vore bra hur som helst. och resten av helgen är också planerad redan. jag skulle inte ens ha tid att gå ut om jag så skulle vilja, vilket är bra. för jag ska inte. imorgon är det jobb hela dagen, sen filmkväll med maja. bara klassiker ska ses och helst hela natten lång. dessutom tacobuffé och massvis med frukt och gott. söndag spenderas i röa hos mina favoriter. nu har jag inte varit där på tusentals år. så ska bli skönt med lite utanförstansemester. helt klart. elles, jag är kass på att lägga upp bilder, men min anledningen till det är att min dator fått virus, så just nu kamratsurfar jag bara på sannas tills min blir fixad. så så var det med det. yes.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Kärlek till dig med.

Låter som en fin helg du planerat in. Jag ska kolla på Let´s Dance i kväll och äta varma mackor. I morgon ska jag ta tåget till Vingåker och träffa Brita vid tågstationen. Snabbshoppa lite på outleten och så ska vi hjälpa Camilla att flytta. Sen åker jag tillbaka hem. På söndag ska jag förbereda mina första lektioner. Det är roligt men lite lite nervöst. Jag känner mig ringrostig :)

Ha en underbar helg!

kram Mami

2010-01-08 @ 16:16:04
Postat av: lovisa

låter ju som en väldigt mysig dag, om jag får säga det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback