gulddag, rakt igenom

okej. min dag går verkligen inte att klaga på. först, började 12, så hade en go sovmorgon. inte förlänge, utan lagom. gick upp i god tid och käkade storfrukost med sus. använder verkligen min nya blender nästan dagligen. så himla bra. så hallonsmothie, äggmackor och lite frukt till frukost. helt genialt om jag får säga det själv. kilade sen iväg till jobbet. hade en bra jobbdag. den gick fort. det var kul. jag fick pyssla med sånt jag gillar. precis så bra som en jobbdag kan vara liksom. efter jobbet gick jag hem till fröken herrlin och hennes kollektiv som består av 6 stycken skitmysiga tjejer. vi åt ost och kex och babblade skit en stund. sen tog vi visst fram gitarrerna och spelade lite också. vi är nybörjare i princip hela gängen så kul att lära oss i sama takt. det sjöngs och spelades en stund. sen var det dags för kladdkaka (ja, det är väldigt ambitiösa tjejer som bor där som bakar kaka på en vanlig onsdag, sånt gör aldrig jag..) någon gång där emellan hade hanna även uppvisning i diverse konster. väldigt roande. hur som helst. vandrade hemåt runt 10 och när jag kom hem möttes jag av den bästa synen jag skådat i vår lägenhet ever. sanna hade spontanköpt ett så fantastiskt bord så jag blev helt såld! hon hade gått in på vår favoritloppis nere på hörnet, och hittat det. längst in i ett hörn stod det. och precis ett sånt vi letat efter! och det bästa av allt var priset. det var löjligt billigt. och allt vi behöver nu är lite sandpapper, vit färg och tålamod. alltså wow. det kommer bli så himla snyggt. och det bästa är, att när vi se samlat på oss allt det vi vill ha. komer vår fina lya inte vara en ikealägenhet. vilket glädjer mig. den kommer ha personlighet. åååh. så min dag har verkligen varit otroligt bra. och nu avslutar jag med lite slösurfing, äpple och sex and the city. yes! mer såna här dagar. tack.

kärlek
lala 

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh låter som en mysig dag!

2010-01-14 @ 07:49:47
Postat av: lovisa

få se bordet! bilder, bilder, bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback