kreativitet

jag har verkligen glömt bort att tacka alla för alla fina julklappar. just nu sitter sanna och jag och sörplar te ur mina nya fina muggar jag fick av mamma. och hela kvällen igår innan jag somnade bläddrade jag igenom min piece of cake-boken jag fick av mormor. alltså, den är verkligen så himla bra och jag blir så inspirerad av alla fina bilder! så tack, tack tack och tack. har även hunnit använda både min chilivisp och blender. alltså åh. jag älskar saker. prylar. grejer. pysselsaker. måla. åh. jag har varit så kreativ den här veckan. skrivit brev. skickat paket. målat. spelat gitarr. läst. pysslat här hemma. åh. jag älskar att vara kreativ. och perioder i livet då jag är det. vanligtvis brukar det höra ihop med att jag är deppig. men just nu är jag inte det. och ändå bara flödar det. och tack igen för alla fina presenter. på lördag får jag besök från maja. vi ska ha filmkväll och se på en film jag fick av kärakusin i julis. åh. verkligen creme de la creme jul. allt var perfekt. jag fick fina saker. jag fick spendera den med alla fina människor. och åh. idag är bara en bra dag. och te ur nya koppar smakar som det ska.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh vad jag längtar till dig. Men snart är det feb :)

2010-01-07 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback