onsdag

jag har sett på så många sorgliga serieslut nu så jag måste ha en paus från det. idag skulle jag egentligen gå till posten och posta paket, jag skulle haft yoga för mig själv och jag tänkte fortsätta måla. men istället har jag sett ett serieslut. fuck. jag blev deppig och har istället bara försökt se peppfilmer för att landa i rätt mode igen. hittills utan lycka. lite darjeeling och sen är jag good to go. måste ha varma kläder på mig idag också, för jag vet att jag kommer frysa ihjäl på jobbet. huah. och jag har svårt att skrivaätasepåfilm samtidigt. därför blir det sånhär värdelös text. ja. därför. och justja. jag fick reda på något. det gjorde mig glad. två saker, faktiskt. och jag känner mig speciell. och det hör lite till ovanligheterna.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback