packapappaskappsäck

okej. nu är jag i sta med att packa inför min resa. först ska jag till banken och få allt med sig uppklarat. hoppas det går snabbt och smärtfritt bara. för jag är så trött på den mannen. hur som haver. efter det far jag till älskade edane och umgås med finfinaste kusiner ett par dagar. sen vidare till karlskoga. insåg nyss att det var himla längesen jag var ledig en hel vecka i streck. om det ens någonsin inträffat. jag vet inte. hur som helst. hade en jättefin födelsedag med sanna. fick även besök av mina litemerännextdoorneighbours. linnan och linnea. jättemysigt verkligen. och åååh vad jag ser fram emot att åka hem. gillar till och med att packa. det enda jobbiga är att gå ner i iskalla och dödsläskiga källaren och hämta min väska. annars är jag hur nöjd som helst med det scenarie jag står inför. och till den här packningshändelsen har jag musiktema. eller, just nu hör jag på chairlift. mysemusik. och jag, jo, jag är bara så nöjd med livet över lag. igårkväll hade även susen och jag grymt bra diskussioner och jag fick klarhet i mycket jag innan aldrig tänkt på. hon är klok den där sambon.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback