tirsdag

jobb, fick massa gjort idag igen, skönt. sen lite poweryoga med susen i en timme. sen hem snabbkäk och iväg till majorstuen för myskväll med sofi. det känns som att mitt liv just nu är ett väldigt vällagt schema. det är sällan jag har tråkigt. och när jag väl har det är för att jag behöver det. imorgon förmiddag ska jag nog ha lite tråkigt en stund. ska städa lite här hemma och bara mysa runt. sen ner till kid och clas ohlson för att försöka hitta lite nya fina saker till lyan. sen kanske hinna med ett joggingpass innan jobbet. mja. vi får väl se. har nyttigaveckan. då ingår helst träning varje dag. hittills 2/7. några fler ska jag i allafall sätta. jaja. torsdag kommer lovely anna hit också. vi ska ha myskväll (ja jag gillar myskvällar, där man pratar dricker vin eller te och bara ja, myser?) hon ska dessutom passa på att klippa mig, vilket verkligen är på tiden minnsan. yes. well, sen, eh, min vecka är ganska planerad som sagt. fantastiskt. jag gillar när det är planerad med bra saker dessutom. och ska nog slipa lite bord imorgon också, så det blir klart nångång.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback