dödnöjd

tillbaka i verkligheten och tröttare än döden. rullade in i oslo imorse vid 6 efter att ha tagit nattbussen från karlskoga. har verkligen haft en topphelg i falun och borlänge ihop med så himlans bra människor. det där med att jag lovat ta hundratals bilder får jag helt enkelt ta tillbaka. nummer ett för att jag är glömsk och helt enkelt lämnade kameran i falun alla dagar. nummer två för att den ändå inte fick följa med in på området. så jag har alltså nadabilder. sanna har endel, så kanske får låna där lite. vi får väl se. hur som helst har jag haft en underbar helg. sovit extremt lite, sprungit på gamla bekanta, hamnat i diverse stugor mitt ute i smålandsidyllen, sett fina scenframträdanden, druckit öl, ätit langos så det räcker i ett år minst, återsett favoriter på scen, träffat gamla kärlekar, plankat in på camping, snubblat in på vip, träffat b-kändisar, halkat, bränt axlar, trampat i skit och bara haft en helt underbar upplevelse. jag har inte festivalat på jättelänge nu kändes det som. så var det något det var, så var det på tiden. blev så uppslukad av det att jag bestämt mig för att besöka putte också. har ju semester i två veckor varav den ena + några dagar på den andra spenderas i portugal, men resten av mina lediga dagar tänkte jag använda på att besöka hemmafestivalen. och okej, topp-3 bästa spelningarna på hela årets P&L var Khoma, Shout out Louds och förmodligen Robyn. Fine jay-z, men nja, alltså, jag har aldrig riktigt gillat så mycket av den musiken. skitcoolt med 30000 pers där och allt, men jag vet inte. alla andra gillade ju han bäst så jag kan få ge utrymme för de mindre men minst lika fantastiska spelningarna. yes. det får jag gör.

nu, frukost i parken innan jobb.

KÄRLEK
lala

Kommentarer
Postat av: Blemma

Tack för i helgen! Det var grymt skoj att ni kom hit :) Nu hoppas jag på att kunna få ledigt på PIP, men det ser tyvärr mörkt ut... böhööööö!

2010-07-05 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback