effektivitet

idag - trots sol - har varit en såndär sjukt effektiv dag. jag tror det blir en lista på det till och med.

- diskat
- tvättat
- städat badrummet
- skrivit tre brev
- sett två filmer (i bakgrunden samtidigt som jag gjort annat)
- målat en talva + ett staffli
- rensat och slängt massa skit
- städat mitt rum

det är ganska mycket för att fortfarande ha 2 timmar kvar innan jobb. det enda jag egentligen inte gjort är val njutit av solen. men jag kände att den för bortprioriteras idag. behövde verkligen grejsa lite. och nu ska jag ta en promenad och en sväng förbi affären. sen lunch och promenad till el jobbo. yesbox. i try my best idag alltså. kvällen bjuder på öl med sus och nevellarna på lökkan. det blir fint.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: c

VISA TAVLAN! VISA TAVLAN!

2010-07-07 @ 18:50:59
Postat av: Mamma Anna

det var allt en effektiv dag det.. hoppas ni får en trevlig kväll!

kram Mami

2010-07-07 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback