PP





idag är jag piggelina packmaster. inte. jag har inte börjat packa. däremot skrivit en lista. packar ändå alltid bäst i sista stund. hur som haver, nya skor införskaffades idag. el-hin och robert mötte upp mig efter jobbet. sen strosade vi medan vi väntade på att anna skulle sluta på el jobbo. sen blev det trippelklippning för oss efter stängning. perfa! jag är så dundrande nöjd med tunt fint hår. ingen vintermössa - som jag alltid annars har - i portugal. lovely. anna är fabfantastico. efter det gick vi på tullins och käkade middag. hur ska jag då hinna packa, det finns så många tusen saker som är roligare. till exempel se på blåa filmer. det gör jag idag. transformers just nu, tidigare day after tomorrow. så kalla och härliga. och precis just nu ska jag sova bort ännu några timmar av livet innan onsdagen tar fart och ännu en dag passerar utan packning.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback