thörzdäy

efter en dag på putte med sol är jag ganska nöjd. ark var fina som alltid, även om guldbyxor nog aldrig varit okej i min bok. fint att träffa vissa, andra inte men över lag en bra kväll. nu sitter jag hos ian, det regnar ute - inte jätte motiverande - och väntar på att hon ska bli done and done så ska vi in till bronxet en stund. doran sover och är cuter than ever i vanlig ordning. hon är min toppbaby av alla. jag kanske ska adoptera henne. ja, det ska jag nog. i allafall på halvtid. vi kan ju turas om. hur som haver, har massvis att hinna med den här veckan. vi får se hur det går att styra in i schemat men jag jobbar för att det ska gå fint. just nu vill jag i och för sig bara umgås med ingrid, vi är ett bra gäng vi två. jag är dödentrött och vet inte riktigt hur jag ska orka med dagen eftersom sömnen inte är ett självklart faktum. med ett rum likt en bastu temperaturmässigt finns det vissa svårigheter. ska jobba på det. öppna fönster och så vidare. senare idag är höjdpunkterna the sounds och teddybears. tror det blir fint alltså. trots vädret. ska ge lite kärlek till mina tjejer en stund till nu. men behövde en liten update här kände jag.
kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh hälsa dem så gott!

kram mami

2010-07-29 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback