dagens

okej, det blir en kort lista idag. för jag skulle sovit för en timme sedan, i runda slängar sådär. så alltså. listan ja.

dagens plus & minus-lista:
- minus nummer ett är alla patetiska människor med noll fantasi
- minus nummer två är att det nog kommer vara kasst väder i helgen
- plus nummer ett är att jag ska hem och träffa alla underbaringar
- plus nummer två är att livet i allmänhet känns ganska skönt, och att jag idag har enorma mängder med cash på mitt konto.
- plus nummer tre är att jag har hängt undan feta klänningar på jobbet som ska köpas tomorrow
- plus nummer fyra, jag har bannemig fjärilar i magen

..antar att jag är lite mer av en positiv person då jag inte hade mer att klaga på än så. livet är nog ganska härligt.

PS. plus nummer fem fötusan! Peace&Love om mindre än doz veckor! löv löv lö DS.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback