hännamontäna & äna (ett egenlyxinlägg)

okej. det regnar ute och jag lyssnar på miley cyrus. något är fel. det ska inte regna hela juni. och jag ska inte gilla hannah montana. men nu är fallet inte bättre än så. 3e gången låten rullar igång nu, och jag sjunger med av hela hjärtat. samtidigt har jag lagt in lite bilder från dagens inköp. återigen kan jag inte understryka tillräckligt i att i luv my job. jag tänker på alla stackare som klagar på sitt konstant. måste vara så jobbigt. jag älskar mitt. och idag bjöds det på rea. fick med mig två lovely klännings och en jacka. bild på jackan skippar vi, den behöver upplevas. gjorde sig inte så rättvis på bild nämligen. sen fick jag även med en speed-date med finfinaste anna. dessutom köpte jag - äntligen - en plattång som är rättvis emot mitt hår och inte ödelägger det totalt. kosta vad det kosta vill. men jag behövde lägga pengar på det, plus min favorit bland favoriter, kerastase's antifrizz & glansgägga. även en present till någon - överraskning. och en parfym från zara som doftar gudomlighet och kärlek. nej, det står alltså inte så på förpackningen. det är min egen åsikt. alltså. nu ska jag snart ner till markveien 56 och se på fotboll eller något annat fränt med möllerskorna. hela vägen ner ska jag tänka You, appear just like a dream to me. Just like kaleidoscope colors, That cover me, All I need, Every breath that I breathe, Don't you know you're beautiful!







Kommentarer
Postat av: Emelie

fina klänningar.

Postat av: lovisa/polichinelle

så fina lala! blommigt & prickigt är ju favoritmönster!

2010-06-21 @ 21:57:22
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Copycatbloggen!

Miley Cyrus har verkligen fått en ny stil efter Hanna Montana, eller hur? Kika in på bloggen om du vill härma henne lite ;-)

2010-06-21 @ 22:01:42
URL: http://copycatbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback