thörsday

jag tänkte skriva jättemycket om vad jag gjort idag. och det är ändå endel för att ha vaknat klockan 11. men insåg att det lät så himla ointressant. som en såndär skoldagbok man hade då man var lite "idag är det måndagen den 15 september, lasse och bosse har namnsdag, vi har ätit köttbullar till lunch". istället säger jag bara att jag gjort en massa bra, målat, solat, läst en fantastisk bok, poppat spot och lyssnat in mig på lite nya skivor inför peace & love. i korthet. nu väntar jobb ett fåtal timmar och ikväll blir det säkert hårfärgning och mer målning.

det där var det mest kortfattade jag skrivit om så mycket någongång i mitt liv tror jag. jag kan när jag vill.

dagens fantastiska låt förresten;

Noisettes - Never forget you

HÖR HÄR

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback