veckans sushiresultat

tror jag ska börja med detta som min sommarhobby (då jag ju säkert inte kommer käka det lika ofta under vintern). men att i slutet på varje vecka dela med mig av veckans sushiresultat. hur många intag det är i veckan. hittills har vi klarar 2 dagar av 3. helt okej ändå, vi kan klara minimungränsen liksom. jag ser mig inte som en sushinarkoman, men måste erkänna att en nattsushi inte hade suttit helt fel. förövrigt var vår favoritsushidam på skitbra humör idag. hon skojade och sa saker på svenska. vilket är ganska bra jobbat för en medelålders asiatisk kvinna med dålig norsk brytning. tror hon börjar gilla oss. stamkort nästa?

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Wiilow foto-tankar & känslor

Hej.



Jag måste erkänna en sak: Jag har aldrig smakat sushi. Jag borde nog det? =) Hoppas du är oki så här miss i natten =)

Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-10 @ 02:01:10
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

jag har ätit sushi tre gånger, wuhu! fast bara en "ordentligt", de två andra var inkluderade i buffé. äter du med pinnar?

2010-06-10 @ 12:11:40
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback