änabandäna

måste bara kärleksblogga lite. pratade precis med anna, och då fick jag känslan att jag måste kärleksblogga. om anna då, förståss. en lite tribute, bara för att jag gillar henne och hon är en bra och mysig vän. aningen galen men jag är helt okej med det. brukar tänka på hur vi träffades ibland, på nattbussen till stockholm, och hur fantastiskt det faktiskt är med slump. det hade lika gärna kunnat vara den storväxta mannen som satte sig bredvid mig, och då hade jag fått en hellride istället för den trevliga busstur jag ju fick. och efter det har det ju som bara gått uppåt. hon är verkligen en riktigt bra vän till mig och är alltid med på allt, att lita på med andra ord. ja, alltså, det jag ville säga är att jag gillar bussnorrlandsmajorstuenanna.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

vilket fint sätt att träffa en vän. fast frågan är om det slår lunarstorm? :)

Postat av: annis

Lilla evsievsan! Jag blir nästan rörd till tårar så här på en bakissöndag. Du är så söt/snäll/bra/cool/läcker/rolig/underbar osv osv osv osv.. Överlycklig för att våra vägar har korsats :)

2010-03-14 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback