dagens

okej, lista över dagens todon:
- frukostsmothie (vilket jag precis gjort, och den är awesome! godaste hittills, tror det var mangon som gjorde det!)
- jag ska försöka att seriöst måla nånting. eller kanske rita. kreativitera i allafall (den böjningen är felaktig..)
- skriva brev, åtminstone ett.
- skriva ut lite bilder jag glömt skriva ut.
- antingen en långlångpromenad eller köra pilates.
- storstäda lyan innan susen kommer hem (det är fint, men städa så det blir topnotch).
- gå ner med skit i källaren.
- tvspela massvis! haft behov hur länge som helst nu.
- spela gitarr, fast bara en stund för mina fingrar gör ont.

det är nog allt jag tänker göra idag. kanske även träffa line, beroende på om jag kan övertala henne till att inte åka skidor för sannas pläxor är för trånga för mig. jag hoppas.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback