finally fredag, eller friday im in love

okej. den här veckan har gått både jättesnabbt och sakta. haft endel att göra, men samtidigt inte så mycket då jag varit änka sen i tisdags. sanna har varit i svea så jag har haft lyan för mig själv. det har jag utnyttjat genom att spela gitarr hela kvällarna tills de övergår till nätter, sett på filmer som jag vet att hon inte gillar och ja, det är väl det enda annorlunda. hur som, idag är det fredag. och detta är min första lediga helg i oslo på återigen länge. men ska bli lite skönt att vara här också. ska bland annat på skidtur med fineline och kanske på en loppisrunda på dagen imorgon. ja, det ska jag minnsan. annars inga storslagna planer, träffa lite vänner här och var. möta upp med jos ikväll efter hon jobbat mördarpass förmodligen. träna. mja. inte så mycket mer. peppar igång dagen med gamla alphabeat idag förresten, dom fungerar fortfarande bra på den fronten. igångpeppningsfronten. men ska väl - dagen till ära - strax starta friday im in love, som ju är den bästa fredagslåten jag kan, genom tiderna. den kanske hjälper till så jag inte är så bitter över äcklig grötfrukost. jag måste komma in i ett grötflow igen. som i sandefjord, jag gillade verkligen gröt där en sväng. åt det jämt! men nu tar det verkligen emot. men ska jobba på det. och ikväll blir det dansmix på le gym. wellywellywell. jag ska rusa (läs lunka) iväg till trikken om några minuter. jag längtar hem, också. så om någon inte har något alls att göra i helgen, är det helt okej att spontanhälsapå mig, bara skicka ett meddelande så jag vet när jag ska hämta upp!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du är varmt välkommen att ta en sväng till el stockholmo också om du skulle vilja det vet du.

kram

2010-03-12 @ 09:45:43
Postat av: lovisa/polichinelle

the cure. åh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback