sunny sunday

okej, idag har jag varit effektiv! först städat hemma, plus käkat smothiefrukost. sen har jag tagit en långpromenad med line. tror jag var ute sammanlagt 3 timmar. himla härligt! vi gick förbi några loppisar och såg på fina bord. dessutom hittade jag LAMPAN OF MY DREAMS! det ser precis ut som den jag vill ha, ungefär som mammas, med med liten annan skruv på. hur som helst, hoppas den finns kvar nästa söndag, då är den all mine! hur som haver. fick en riktig långpromenad med fineline och jag har garanterat tjatat hål i huvudet på henne med allt mitt sprudel. jag är verkligen glad idag. så nu ska jag fortsätta dagen att vara effektiv. eller aktiv kanske är bättre ord. behöver bara ladda med lite mat, så tänkte att frukostvälling blir perfect då jag egentligen inte är så hungrig. lite russin också kanske. mja. så får det bli. sen ska jag dammsuga överallt och sen rita och se på office all night. det är planen. helst vill jag har sushisöndag. men tror jag ska laga något smarrigt hemma ikväll istället!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback