tuesday

efter en helg hemma känns det bra att vara här igen. tillbaka i bubblan där allt är som det ska. jag mår bättre i fötterna och solen gör att jag är lite mer peppad på livet. helgen har varit bra, trots lite skavanker här och var. men det är helt enkelt bara något jag får ta. velar fram och tillbaka angående barca, vill så gärna dit och hälsa på mina lovely ian och doran. men fattigdomen präglar mitt arma konto haha. men vi får väl se hur det blir av. skulle behöva det. sol och komma bort åter lite till. jobbar tydligen sent nästan hela veckan. i allafall idag och imorgon. fredag. torsdag jobbar jag tidigt. men det känns rätt okej. har en feeling att jag kommer vara sjukt mycket nattmänniska ett par dagar. jag har grubbel att ta itu med. plus en bok jag bara inte kan sluta läsa! dessutom är jag i en kreativitetskurva nu, och det vill jag inte slänga bort. nje, nu blir det oinspirerande lunch a la kajsa varg, sen ska jag ta en långpromenad (eventuellt skita i att vädret är lovely och ser på dom två tornen)

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Fattigdom är ett gissel.. vad skönt det vore att kunna göra precis vad man vill precis när man vill.. men ändå så finns det något fint i att ha sparat till något man verkligen vill ha.. jag tror att den glädjen skulle försvinna.



Jag städar bokhyllorna i arbetsrummet.. JISSES vad böcker det finns som jag vill läsa. Jag gillar facklitteratur.

2010-03-02 @ 12:25:37
Postat av: lovisa/polichinelle

"sjukt mycket nattmänniska" - gillas! länge sen! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback