CHECK!

okej, nu har jag finally bokat biljett till Peace & Love. jag har inte festivalat på så många år nu så tänkte att det var på tiden. att jag sen har lyxen att få bo hos emma är ju bara fantastiskt bra. slippa camp och ändå se massa fina band känns helt okej med mig. har varit lite fram och tillbaka angående om jag verkligen ska dit eller ej. men så häromdagen slog det mig att, jo, såklart jag ska. så nu är alltså biljetten bokad och jag nöjdare än ever. ska festivala i allafall torsdag-lördag är planen. även om festivalen ju håller på ett par dagar till tänkte jag nog bara ta dom tre, det lite som räcker? jaja, vi får väl se. kanske onsdag också. det märks. har ju ett jobb att sköta också ju. men om semesterpengarna hunnit rulla in tills då kanske det får bli en extradag trots alls. yes. nu startar jag min dag med en gammal jamesbond rulle med roger moore och tvättar lite. ska snart skriva ut lite foton och även skriva några brev innan jag vandrar iväg emot aker brygge och dagens jobb.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback