cravings

okej, för det första vaknade jag Automatiskt halv 9 idag, det i sig är lite rart, då jag ju faktiskt var vaken längre än jag vanligtvis är nu för tiden (mina gamla nattvanor skulle skämmas för mig idag..). sen hade jag en så konstig sista dröm. jag hade världens cravings för att spela golf när jag vaknade. tänk er nu, såhär på försommaren, att bara åka upp till ranchen en ledig eftermiddag och slå lite bollar? herregud vilken go känsla. och åter igen ångrar jag att jag inte var mer pushig emot mig själv med att börja spela när jag väl hade gjort det. varför gör man såhär emot sig själv? jag har ungefär nada intressen som jag är begåvad på. jag kan inget instrument apbra, för jag ville inte lära mig det när jag var liten. jag kan inte rida då jag slutade ridning. bildskola gick jag i flera flera år, men rita och jag går inte hand i hand. fotograferingen var ett stort intresse i skolan men nu då, vad tar jag för bilder egentligen? herregud. jag blir så trött. hur som helst, tillbaka till golfen. jag drömde att det skulle vara tävling. så jag valde ut pappa och farfar på mitt dreamteam. men dom ville inte spela med mig för att jag var sån nybörjare fortfarande (haha åter igen ironin över min dålighet!) och sen vaknade jag. herregud. summa sumarum är alltså att jag borde börja spela golf igen? eller? hur som helst, det är härligt att vakna såhär tidigt ändå, nu har jag hunnit haft en halv spamorgon redan, och klockan är bara 09.10! jag ska måla naglar, göra fotbad och tvätta bort min ansiktsmask innan jag är klar med behandlingar för idag. undra vad som ska bli dagens projekt förresten? tvätta fönster kanske? herregud, jag har så mycket fritid just nu då jag börjar 16 idag. så ovant för mig att göra det nuförtiden så jag hinner nästan bli rastlös. ska nog i allafall ut och sätta mig i solen och läsa en bra bok. det är helt klart en plan.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh vilka roliga drömmar du verkar ha.. S

klart du ska spela golf igen.. du var duktig på det om jag minns rätt. Fotografering tycker jag också verkligen att du ska fortsätta med för du är jätteduktig på att fotografera.

kram mami

2010-05-28 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback