lala

har inte varit kung på uppdatering här måste jag erkänna, men det är sol ute, jag jobbar mycket, jag har besök och många andra planer än att just sitta vid datorn. men nu, en stund innan jobbet, hann jag visst fint. kajsa är iväg och möhippar och jag käkar grym frukost för att snart vandra iväg till el jobbo. ikväll ska jag träffa kärlekslinn och dricka lite vin i goda vänners lag är planen. sen möta upp med kajsa var hän hon än är. helgen bara rullar förbi. men det är fint, igårkväll var vi på olivia på bryggan och käkade middag, som vanligt var det gudomligt och jag längtar redan tills nästa gång.





ah just det, jag har fått fräknar också.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Men sååååååååååååååå söt!

kram Mami

2010-05-09 @ 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback