svedala

okej, hemma igen efter en underbar helg i karlskoga. det var inte att överdriva, det var verkligen kickass. hann med så mycket, så många och kan alltså känna mig nöjd över min förmåga att hinna tusen saker inom loppet av två dagar. jag har kärat ner mig i nya kattungar, jag har hängt med bästa vänner och flyttat en lägenhet på 1 timme, jag har dansat till millencolin och druckit glögg som fick vem som helst att piggna, jag har dansat tryckare med högstadievibbar all over, jag har hängt med farmor och farfar och fått god mat, sett (sovit till) film med lillis och mattis, varit i degerfors (faktiskt!) och ätit glass med två bakfulla damer, det enda jag egentligen inte hunnit så mycket är umgåts med pappa lilli och decco. som jag ju egentligen åkte hem för att göra. det var lite dumt, men det får bli nästa gång. är sådär överdrivet karlskoga kär nu så kommer nog åka hem såfort jag får möjlighet till det igen.

nu är det i allafall ny vecka, den kommer gå så himla snabbt, för idag går jobbet snabbt, imorgon och onsdag också säkert. sen är det helt plötsligt torsdag och kajsan kommer hit på besök, stannar över helgen, och det blir grymt. jag längtar, vi ska smida planer inför sensommaren och säkert hitta på en massa annat mys. äta god mat for sure i allafall.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback