markvejisch

ignorera stöket runt om och det faktum att bilden i sig är värdelös. men ville bara visa vad som var nytt på väggen i markveien 24a's stue. vi - världens bästa robin - har sattit upp våra vägglister. så nu har vi äntligen fått dit våra snygga vinyler som vi köpt för hundra år sedan och bara väntat på att få placera. nu smälter soffan in i lägenheten. den känns rent av retro istället för äcklig. weho, 5 points till robin! bild nummer 2 är på vårt nya fynd. när jag sa till sanna att vi blivit med katt blev hon super allvarlig och lite sådär "nej, evelina, det är vi INTE". men när hon insåg att vår nya - väldigt stilla och skötsamma katt - är av gummiplast var det helt okej. att den är i naturlig storlek är det mest fantastiska. han måste få ett namn bara. återkommer med det. förmodligen wilbur. bara för att jag en gång ville byta ut min sambo emot en häst som skulle heta just detta. (nej, självklart ville jag inte byta ut sanna. hon är ju världens bästa)




Kommentarer
Postat av: Gammal häst.

Skönt att Sanna fått välja filmen.

2010-11-12 @ 01:27:09
Postat av: Mamma Anna

fint ni har det!

2010-11-12 @ 07:35:09
Postat av: fine

khat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback