men fullt upp ellö?

efter en lång helg av besök hit och dit, shopping, underbar mat och halloweenfest är jag nu tillbaka på internet. känns skönt med en lugn kväll hemma med jonsson. även om dessa dagar varit helt fantastiska. att min lovely ingrid varit här var bäst av allt. och att vi hade såna kickass utstyrslar under halloween-festen (bilder dyker upp snarast nu när jag väl fått tillbaka kameran som varit på semester hos mina majoror). nu ska jag dricka te en stund och se på en bakgrundsfilm samt redigera bilder och förmodligen kärlekspratas lite (JA NU UNDRAR NI VA?!). nej, med sanna, alltså. hon är ju kärlek. ni vet. bilder dyker upp lite ikväll tror jag förresten. ska nog vara vaken en evighet bara för att jag har sovmorgon imorgon.

och nu har jag bara tre dagar kvar tills nästa happening som är en tur till stockholm. besöka mamma och gå på julklapps-kurs. ska bli så himla mysigt! (jag önskar mig torskfilé till mat alla dagar!) förhoppningsvis är jag även ledig måndag och då tar jag en mellanlandning hemma och kramas lite med min katt, far och syster. vi får väl se. men då veckan som nu kommer är full med händelser på jobbet kan det bli svårt. jag sliter lite. när jag frågade chefen idag sa hon "jag vill inte lova något för det är mycket att göra och då behöver jag de flinka på jobb". så även om det var ett nästan nej blev jag nöjd för hon räknar in mig bland de flinka, woop woop i say! hur som haver, ska krångla lite imorgon med det där. orkar inte ta tag i det nu. går det inte så går det inte helt enkelt.

dagarna som nu följer kommer dessutom bara rusa förbi. imorgon ska jag bara tvätta och städa hemma efter besök. det blir alltid lite rotigt av att ha massvis med människor på vår lilla boyta. sen jobbar jag några timmar och sen kommer robin och johanna hit på kvällen på te och pyssel. torsdagen går också snabbt. jobb tidigt och sen ut med mina 23:e tjejer och äta. fredagen jobbar jag kväll och innan det ska jag och jonsson träffa anna och hennes vän jenny som kommer på besök till oslo. phew. fullspäckat så det räcker. dessutom ska jag ringa mamma så vi får prata ihop oss om helgen. helst ska jag hinna se i allafall 5 filmer också. minst. så ja, det blir inte mycket till nedvarvning för min del. i allafall inte före måndag. yes. men i like it. vila kan jag göra till jul.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback