anti-dagen

idag är dagen då ingenting fungerar. eller alltså. bara på markveien, alltså. diskmaskinen fungerar inte, vilket resulterat i ett berg av disk (som iofs min fantastiska jonsson diskade upp på sin lediga dag). dvdn fungerar inte (katastrof! hur ska jag nu kunna leva? jag önskar mig alltså en ny i jul.. helst i förskott. helst imorgon). playstationet fungerar inte att koppla in till tvn så nu är det verkligen filmkris. eller kanske snarare bristen på film. internet fungerar då och då. men har gått trögt ett par dagar. dessutom fungerar varken bilddagboken eller bloggen att ladda upp bilder på. det kanske bara är jag som har motgångar. men jag hoppas att det är allmänna fel så det fixas av fixarpersoner. om någon känner sig överdrivet fixig är denne någon MER än välkommet till vårt trasiga hem för alla möjliga fixningar. vi bjuder på fika.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback