frukost för kungar

idag tänkte jag att, hey, jag hinner inte göra något märkvärdigt innan jobbet så varför inte vara hemma och göra lite mer än vanligt? börjar med frukosten. idag fick jag två knäckemackor med brunost och banan, två mandariner, en skål naturell yoghurt med russin, banan, linfrön och solroskärnor, äggröra och vitaminjuice. jag har bara kommit till hälften av min frukost men börjar bli dödsmätt. men som sofi sa igår under kvällens bravader ska man äta som en kung till frukost, något annat till lunch och som en fattig till kvällen. vi får väl se hur jag lyckas med det. om jag nu inte ens kan trycka i mig min kungafrukost. jag jobbar på det. till frukost fick jag även sex and the city. och snart börjar jag visst jobba. men har sovit riktigt länge i dag så det känns skönt. utvilad och allt sånt. och då jag ska jobba extra på lördag så är jag inställd på ett väldigt lugnt veckoslut. nicke skulle kanske komma över och spela lite spel på lördag, men thats it. jag orkar nog inte alls gå ut. vi får väl se. nu ska jag ta tag i dagen och fixa en tillräckligt god frilla för att orka jobba i den hela dagen.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback