päronstjärt

idag var jag målmedveten med dagens ändamål. jag skulle möta josie och fara till storo och köpa päronstjärtbyxor. för alla som inte vet vad det är så är det ungefär som poststjärtbyxor. man får en osmikrande bakdel helt enkelt. och vanligtvis uppstår detta fenomen då man bär höga byxor som inte sitter tight. hur som helst, åter till målmedvetenheten. jag vaknade och käkade icke-gemensam frukost med sussi, men ändå samtidigt. sen var planen att träna, men då jag hellre ville fara tidigare upp dit och dricka kaffe (jag vet, en skam, jag som inte ens gillar kaffe?) i solen så ändrades planerna. så. for alltså upp dit och mötte josie och inhandlade ett par päronstjärtbyxor. jag kan fortfarande inte bestämma mig om dom är coola eller bara brutalt fula. en fulhetsnivå har dom helt klart, men om det är både och eller bara fult är fortfarande oklart. får helt enkelt prova det till massa olika toppar och se hur de framstår. testet sker ikväll. måste fungera till minst 5 modeller av toppar för att godkännas. så målet för ikväll är detta test med bildtagning + träning. kanske även städning? fågelbajset på fönstret blev kommenterat av vår gäst även idag, så vi funderar på att ta bort det. tror det suttit sedan i maj. nej, jag och jonsson prioriterar inte att putsa fönster. det är ganska tråkigt. men vi får väl se. ska i allafall se klart på gårdagsfilmen nu när suss går till jobbet. sen ska jag vandra till mitt jobb och slita som ett djur, är planen. hoppas det är kul.

idag saknar jag bella & lovis förresten. två av alla fantatiska vänner jag har turen att ha.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback