13.27

idag fick jag delikatessbullar (minns inte vad det hette, något med delikatess? det är ost och tomat i) till lunch. och några rörärtor (minns såklart inte vad dem heter heller..) men det blev en ruskigt god mat. jag har även hunnit skriva brev, rensa ur mina två lådor på skit (jag har två lådor med mycket skit. nu är det mindre), tvätta och diska. och handla. effektiv dag som vanligt när jag börjar sent. egentligen skulle jag hunnit köpa vin också. men det får nog sussi stå för. man kan inte hinna allt! (eller orka). så nu ska jag istället käka min lunch och se på lite satc innan jag vandrar iväg till jobbet. jomen precis. det ska jag göra. och posta ett brev på vägen. kanske att jag går tidigare och hinner köpa lite film till min gamla kamera. det kan vara en plan.

förresten. anledningen att jag ser smutsig ut these days är för att jag är det! vårt varmvatten i duschen har slutat fungera, så hårduschning är min sista prio just nu. hoppas det blir lagat snart. jag dör av skitigt hår..

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback