21.21

okej. vi kan väl säga såhär. hela min planerade höst är visst kaos just nu. idag på jobbet fick jag veta att jag - i och med att jag börjar jobba på herre nästa veckan - byter lördag. så jag jobbar motsatt lördag mot vad jag tidigare gjort. därav har jag lite personligt kaos nu för att försöka lösa alla mina låsta helger jag planerat. nästa helg kommer ju lillan hit, det är så snart så det kan vi inte ändra. och det skulle lösas tydligen. och majas 25årsfest måste också lösas, och silverlerakursen. resten av helgerna är ju ganska flexibla. då är det bara jag som besöker eller får besökare. förhoppningsvis är alla lite flexibla här under hösten så vi får väl se vad som sker.

nu ska jag till grönland och träffa nevellarna.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är flexibel! :)

2010-09-14 @ 10:01:16
Postat av: c

OH NO! CERAPOLISTARBOL! peti so? OH WOHO!

(dvs, "skit vilken röra! men vet du? vi löser det!"



2010-09-14 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback