22.03

idag har varit en så fin dag. sjuk som tidigare i veckan, men hade en himla härlig gårdag så varför klaga? idag har jag tyckt synd om mig själv en stund. hostan bara river i halsen. men sen kom annakära hit. vi gick till parken och åt sushi, satt på en filt och jag läste ennagramboken för henne. sen gick vi och köpte oliver och fetaost på sultan för att sen se amelie från montmartre. precis vad jag behövde idag. fantastisk film. jag blir alldeles kärleksfull. och nu pratar jag med lite favoritpersoner. bland annat lilly. jag skriver texter igen och snart måste jag lyckas knåpa ihop en melodi. vi får väl se hur det går. nu är det don juan de marco som rullar i bakgrunden, och jag funderar på att sova. har inget luktsinne för tillfället och saknar det endel. äta är så mycket tråkigare när jag inte känner smaken. vill helst bara dansa hela kvällen men sova låter som en bättre plan. och nu är det bara 4 dagar kvar tills karlskoga får ett besök. även örebro. jag bara längtar, är superhemlängtig just nu. dumt bara att pappa inte är hemma. han saknar jag dundermycket! well. imorgon ska jag fotografera hela kvällen. är planen. om jag inte sover istället.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback