23.05

nu har två brave souls vandrat från nydalen och hem. i regn. med paraply då och då men mest inte. för det var ungefär flera tusen till som vandra samtidigt som oss. vilket resulterar i fara för att sticka ut folks ögon om man använder paraply i crowden. hur som helst var det skitmysigt trots vädret. och nu ömmar mina fötter efter att jag gått in mina nya fantastiska och bra kängor (bilder kommer you bet! även köpt två par till skor idag, som också är grymma. woop woop!) så nu ska jag bara käka en kiwi och sen sova. jag är trött, man blir det av regn. men grymt fin älvvandring, precis som förra året. och förhoppningsvis nästa år. imorgon går jag upp 05.20. mitt tidigaste sen jag minns inte när. huah. men det gör liksom nada, för jag ska möta upp lillan på stationen. jag bara längtar, vi ska ha en fab helg hon och jag (och sussi såklart.) ta massa foton och dricka te och mysa bara. dessutom ska en födelsedagsmiddag bli av, ungefär ett år försent sådär. bra planetar storasyster. bra planerat. hur som helst så kommer bilder från kvällen upp imorgon, eller kanske efter helgen då jag kommer vara upptagen endel närmsta dagarna.

ALL
kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ha en underbar helg döttrarna mina!

kram Mami som beger sig till gbg och bok och biblioteksmässan om en liten stund.

2010-09-24 @ 09:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback