måndagsmysteriet

okej (varför börjar jag så ofta med okej? och de gångerna jag inte gör det har jag i allafall tänkt tanken först). jag är ytters ointresserad av statistiken här. det där med att samla människor som läser ens struntprat är väldigt långt borta för mig. jag har den här bloggen enbart för mig själv och mina närmsta, så de ska veta vad jag pysslar med om dagarna här borta i norgelandet (även om jag varit så dålig på uppdatering den senaste tiden, sorry 'bout that!). men nu den här morgonen gick jag in och kikade lite i allafall. blev ruskigt förvånad då det snittar runt 50 personer om dagen som läser. jag tror inte ens att jag lämnat adressen till så många? jag räknade med att mamma läser ungefär varje dag (och det är bara för att hon har min blogg som startsida, annars hade hon garanterat varit där mer sällan, hah). annars kanske dom andra närmsta är inne någon gång i veckan. det är helt oförståeligt för mig vilka mer som är inne här, då jag aldrig länkar till det här stället. jag vill ju att den fortfarande ska vara ganska privat, så jag har ungefärligt koll på vilka som är här. känner jag ens 50 personer? herregud. hur som helst. nu ska jag käka ägg och sen vandra till el jobbo.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback