men mat

okej. idag gjorde jag en sjukt god sallad a la kajsa warg-stil. riktigt fint med yoghurtdressing och allt. jommenvisst. så den var ju tvungen att hamna med på bild. tror jag ska göra en ny kategori som bara heter mat. det har jag i allafall bland mina bilder i mapparna. matkategorin nästa alltså. hur som helst. samtidigt som jag tog den här fenomenala (med en stor skopa salt) bilden kom jag att tänka på att jag ju lovat emma stackenmackaupdatebilden. så den slinker med här också.





Första raden från vänster: Smör, banan & brunost. Smör, banan, curry, ost. Smör, ost, grillkrydda (realstackenstyle!)
Liggandes: Tacosås, ost.

där är varianterna, alltså.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad är brunost?? Ser ut som ljus nutella ju!

Postat av: lovisa/polichinelle

älskar matbilder!

2010-09-07 @ 19:00:33
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback