monki / weekday

okej. så det var vipkväll på minki/weekday idag för alla anställda i koncernen. det vill säga oss. så efter jobbet trippade jag iväg till karl johan ihop med några av mina nydeligaste kollegor. vi fann en heldel fint och lika mycket fult. men kom hem med tre plagg i allafall. varav en parkas/annorak jacka nog blev den stora favoriten. så nu äger jag ungefär 15 jackor (då räknar jag bara rena jackor och inte kavajer och såntdär). mycket nödvändigt evelina, men mycket fint. köpte även en poncholiknande cardigan på weekday. finfint kan tyckas.

tidigare idag målade jag lite också. gjorde en döful tavla i fingerfärg. men det är bara så kul att kladda. och nu ser jag så som i himmelen men måste snart sova. ögonlockan kämpar mycket och jag är sliten. bara två dagar kvar nu, sen är det karlskoga och lugn i flera dagar. jag bara längtar.






Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en fin dag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback