weekend

haft en lovely weekend i karlskoga. hunnit med så mycket känner jag. träffat alla jag ville träffa (almost), till och med hunnit besöka mitt gamla jobb och tjata lite med mina damer där. även rensa ur massa strunt i mitt rum hos papa och primetimat med lillan. fick ka bil tillbaka till the big schlo också, vilket uppskattas mycket. nu har jag precis städat iordning här hemma efter mitt indundrande igårkväll. ser på thelma & louise som frukostfilm och funderar p åatt borra lite i mina väggar. fixa något att hänga upp gitarren på och alla mina hattar (mina två..). annars är planen att scanna in lite foton jag tog med mig hemifrån. hittade massa fina gamla från högstadiet. såna gillar vi. jag skulle även försöka ta mig en tur ner till sentrum och köpa pippilångstrumpkängor. hittade inga när jag letade hemma, kanske bättre lycka här. måste få tag i lite svartvit film till kameran också. tog med alla mina gamla analoga kameror hit för att försöka hitta fotointresset igen i höst. vi får väl se hur det går. nu yoghurt och russin.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback