up with the tupp

okej. igår blev jag som sagt liggandes på grund av min snurrighet. det i sin tur betydde att jag ganska snabbt blev trött och bestämde mig för att sova. tror jag somnade innan klockan var 1. min lugnaste lördag på evigheter. välbehövligt. så idag vaknade jag relativt tidigt vilket har betytt storstädning fram till nu. mitt sovrum är nu shinysparkely. och nu jobbar jag mig vidare ut emot hall, vardagsrum och badrum. vi får väl se hur långt jag hinner innan jag blir distraherad av det fina vädret. men gissar att alla mina människor sover ett par timmar till då det nog blev hårt för det allra flesta igår. men tror jag ska ta mig en promenad bort till majorflickorna senare idag. är riktigt sugen på en långpromenad nämligen. annars kanske fara upp till nydalen och gå längst älven ned. vi får väl se vad dagen bjuder på. men prio 1 är alltså städningen. det ser verkligen inte UT här. och jag har kommit fram till att det blir aldrig bra sålänge jag bara småstädar hela tiden. torkar lite här, dammsugar lite där, nej, tror jag måste göra ett helröj på en gång för att det ska hållas fint. sen ska jag vara dundersträng emot sanna så vi håller det fint. well well, dags att dra igång igen. annars fastnar jag som bekant här.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Vi har också storstädat i dag.. men just nu så syns det typ inte ens för vi har varit ute och släpat in massa bôs känns det som.

2011-04-10 @ 15:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback