britneymorning

att starta dagen med dödsgod frukost medan man hör på britney är mitt topp 3 bästa just nu. för då gör det ingenting att jag ska jobba hela lördagen. jag är dödspeppad och skuttar omkring med tandborsten i högsta hugg och sjunger med så gott jag kan. jobb 11.30 och lugn kväll är vad som står på agendan idag. och jag tror att jag ska skriva lite brev. har varit väldigt dålig på det i det sista. fick ett av mormor igår som var så fint så nu vill jag sätta mig och verkligen svara på alla som jag glömt av att svara på. ja, det ska bli dagens todo helt klart.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag har också försökt skriva brev i dag eller rättare sagt skickat fröer till lite bilddagbokare :)

2011-08-13 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback