fredagsbös

projekt bli-brun-innan-barcelona har nu börjat. jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt i solen fram tills sus och jag far till barca. jagmenar. jag är dödsblek av naturen, därför borde jag nu verkligen försöka lägga manken till och få lite färg så jag inte skrämmer slag på alla spanjorer. ett vandrande lysrör kommer lastat! när jag dessutom ska dit ihop med susanna naturligpepparkaka jonsson är det ju ganska besvärligt, då syns skillnaden ännu mer! ingen blek som vill följa med oss på solsemester? pretty pleeeease? hur som haver, ska bli gött med semester i allafall. mången dagar blir vi borta dessutom! jag längtar. men innan dess ska jag hinna jobba ett par veckor, åka hem till karlskoga en helg, fira annas födelsedag, och ha säsongsstart på jobbet. massvis att göra i vanlig ordning alltså. men jag ska försöka hinna med allt så gott jag kan. NU är det god tid för mig med en promenad innan lunch och jobb.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Såg på Fb att Sanna Sawallies är i Barcelona nu :)

2011-08-12 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback